LLOGUER DE TEMPORADA

⬇️ 2 allotjaments disponibles ⬇️

Contacteu amb nosaltres i us enviarem un vídeo descriptiu del pis


Ref.80 - 🎄 LLOGUER 1 MES D'HIVERN · PONT DE LA PURÍSSIMA, NADAL I CAP D'ANY

Exclusiva propietat a Cereja de quatre habitacions i quatre banys, situada en una àmplia parcel·la de 1.500 m², amb una cuidada zona enjardinada i unes impressionants vistes panoràmiques sobre la vall. Un habitatge únic que destaca per la seva amplitud, privacitat i privilegiat entorn natural.

Característiques principals

  • 🏠 Casa unifamiliar
  • 🍽️ Cuina equipada
  • 🛏️ Habitacions: 4 dormitoris
  • 🛋️ Saló ampli amb xemeneia
  • 🛁 Banys: 4 banys complets
  • 🌞 Exterior: Terrassa amb jardí particular
  • ❄️ Confort: Assolellat tot el dia
  • 🏔️ Espectaculars vistes a la vall
  • ℹ️ 2 places d’aparcament exterior

PREU 1 MES ( 04/12/26 a 04/01/27): 5.500 euros

Es pot sol·licitar informació a través de la bústia de contacte que es troba al final de la pàgina. Si es prefereix, també es pot demanar informació per WhatsApp fent clic en aquest botó.


Ref.18 - LLOGUER DE TEMPORADA D'HIVERN

Casa adossada situada al Camí Ral de Llívia, en un entorn tranquil i agradable. Disposa de terrassa, jardí comunitari i una àmplia plaça d’aparcament. Habitatge totalment equipat i amb tots els serveis i comoditats per gaudir d’una estada confortable.

Característiques principals

  • 🏠 Casa adossada
  • 🍽️ Cuina equipada
  • 🛏️ Habitacions: 3 dormitoris (més altell)
  • 🛁 Banys: 3 banys complets
  • 🌞 Exterior: Terrassa àmplia
  • ❄️ Confort: Assolellat tot el dia
  • ℹ️ Plaça d’aparcament, traster, jardí comunitari i llar de foc.

PREU NOVEMBRE- DESEMBRE´26: 3.500 euros

PREU MARÇ- ABRIL´27: 3.500 euros

Es pot sol·licitar informació a través de la bústia de contacte que es troba al final de la pàgina. Si es prefereix, també es pot demanar informació per WhatsApp fent clic en aquest botó.


CONTACTA´NS

Li enviarem info de l´immoble en format vídeo

Tambe pot emplenar el següent formulari i li enviarem l´informació: